Türkiye’nin önde gelen bir kırtasiye şirketi, distribütörlerinden üretilen verilerin (demografik, lokasyon, satış vs) yorumlanmasında zorluk çekiyordu. Stratejik kararlarında daha büyük resmi görebilmek için birden fazla bileşen içeren verilerinin görsel analizine ve yorumlanmasına ihtiyaç duyuyordu.
Şirket, Exastax ile işbirliği yaparak veri odaklı haritalar oluşturmak için coğrafi mekansal (geospatial) bilgileri görüntüleyen, toplayan ve filtreleyen bir harita motoru (map engine) olan Parcell Yeni Nesil Lokasyon Tabanlı Analiz ve Veri Görselleştirme Platformu’nu kullandı.
Vaka çalışmamızı ücretsiz indirerek Firma’nın daha anlaşılır analizler elde etmek ve satış stratejilerini ve pazarlama kampanyalarını optimize edebilmek için Parcell Yeni Nesil Lokasyon Tabanlı Analiz ve Veri Görselleştirme Platformunu nasıl kullandığına tanık olun.